حالا وسط اونهمه دل پری که داشتم و گلایه هام :

سعادت یار شده و به امید خدا قراره ما فردا صبح بریم و از مکانی که نزدیک تر به آسمان و اجابت هست واسه تون دعا کنیم.

انشاالله اگر سفره هفت سین مون در بین الحرمین پهن شد حتما حتما به یادتون هستم.شما هم لحظات زمزمه "حول حالنا الی احسن الحال" به یاد من باشید.

پیشاپیش سال نو رو هم تبریک می گم و سالی توام با سلامتی و دلی خوش رو برای همه مون آرزو می کنم.