مهارتهای تحصیلی
درس و لذت زندگی: مکمل یا متضاد؟
این عنوان یه متنی بود که چند دقیقه پیش داشتم داخل یه فصلنامه می خوندم.صرف نظر از متن اون مطلب که اصلا هم چیز جالبی نداشت این روزها زیاد از زبان بعضی از دانش اموزان و ....می شنوم که مثلا امسال باید خواب و تفریح و...کنار گذاشته بشه و شبانه روز درس خونده بشه و...
نظر شما چیه؟
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم مهر ۱۳۹۰ ساعت 17:42 توسط م.جعفری
|